piątek, 26 lipca 2013

hmmm

Spróbuj mnie usłyszeć, przecież głośno wołam.
Postaraj się mnie znaleźć - nigdzie się nie chowam.
Możesz mnie dogonić, jeśli tylko będziesz chciał
A jeśli mnie poprosisz zawsze wskazówkę Ci dam.

Zawsze możesz mnie zobaczyć, musisz tylko zamknąć oczy.
Wyobraźnia, kilka wspomnień i mój portret jest gotowy.
A więc proszę, nie wyrzucaj nigdy mnie ze swojej głowy.
Razem przeżyjemy wszystko - i upadki, i wzloty.

Za mną możesz tęsknić, ze mną być szczęśliwy.
Ze mną wyjdziesz na szczyty, pokonasz wyżyny.
A kiedy będziesz samotny, postaram się być blisko,
I dla Ciebie, możesz wierzyć, chciałabym zrobić wszystko.

A więc teraz podnieś głowę i spójrz mi w oczy
Chce powiedzieć, że nigdy Ciebie nie będę miała dosyć.
Bo jesteś moim słońcem na tym niebie pełnym chmur,
I by tylko dojść do Ciebie mogę zburzyć każdy mur.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz