środa, 18 grudnia 2013

Stars

Spójrz w niebo i policz gwiazdy. Czy zdołasz?
Jedna spada. Spełni marzenia, do Ciebie woła.
Każda śmieje się kiedy kłamiesz, I krzyczy.
Chcą słyszeć prawdę, szkoda, że ty nie słyszysz.
Każda świecąc oświetla Ci światło życia.
Widzisz te punkty, choć słów nie słychać.
Za każdym razem nucą inną nutę księżyca
Abyś teraz, podczas pełni nie zasypiał.
Połóż się na ziemi i obserwuj każdą zmianę.
Takich nocy nie jest wiele, tylko parę.
Możesz poświęcić sen i wybiec w marzenia
Choć nie możesz się cofać, nie możesz nic zmieniać.
Lepiej nie patrzeć za siebie, bo to nic nie da,
Idź tam gdzie chcesz, nie po cudzych śladach.
Idź za światłem tych gwiazd, nie myśl o zasadach
I pomyśl życzenie, gdy któraś będzie spadać.



7 komentarzy:

  1. tez kilka razy zachorowałam przed jakimś ważnym zdarzeniem .. jak pech to pech !
    Zdrowiej jak najszybciej . W piątek już ferie więc będzie więcej luzu i odpoczynku :)
    Zapraszam do mnie :)

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ostatnio wspominałam wakacje i ogólnie, przerabiałam zdjęcia z Włoch. Ah, te wspomnienia. Ale teraz nadchodzą Święta i się już doczekać nie mogę. Też ostatnio mnie coś gardło boli, na drugi dzień brzuch. Dziwne :(
    www.megmyfashion.blogspot.com
    obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole też był ten konkurs, jednak ja nie wzięłam udziału,
    bo nie jestem zbyt dobra z niemieckiego ;cc Za to angielski idzie mi b.dobrze,
    więc czekam na konkurs z angielskiego ;ppp pp

    Zapraszam do mnie: www.dorota-dorotaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych świąt ;) obserwujemy?
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych i spokojnych świąt :) :)
    Bardzo fajny blog ;* Ciekawie piszesz !
    Obserwuję i liczę na rewanż <3

    http://tola-tola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog .Obserwuję :> zapraszam do mnie -----------> http://yourlifeinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie fajne zdjęcia, przypominają mi wakacje

    OdpowiedzUsuń