wtorek, 22 kwietnia 2014

Wszystko bedzie ok


...I znów siódma nad ranem
Oczy te same
Jak zwykle niewyspane
Wiem, że trzeba więc daję radę
Trzeba wstać i wstaję

Kolejny raz toczę bitwę ze światem
Choć Cię szukam
Ciebie już nie znajdę
Kolejny raz stojąc za barem
Kolejne drinki sprzedane
Moje życie jest przegrane

Dlaczego?
Widzę w twoich oczach coś znajomego
Dlaczego?
Szukam uśmiechu na twojej twarzy
A to coś tak rzadkiego
Znikomego
I znowu nic z tego

Błądzę i szukam drogi
Znowu jestem sam
Nikt za mną nie stoi
Pogubiłem resztki załogi
Nie ma nic dziwnego w mojej woli
Mogę pić do woli

W twoich oczach jest cały mój świat
Daje z siebie tyle, ile mogę dać
Choć ty pewnie nie chcesz już znać
Tych słów i zdań
Patrz
Rozkładam ręce i chyba już błądzę

Kolejny raz
Chcę w miejscu stać
A coś mnie popycha
I dalej gnam
To wszystko co mam
I wszystko czego pragnę
Jedno życie niepoukładane

Wszystkie karty na stole rozdane
Nic nie jest przegrane
Bo zawsze są szanse
Jak już polec to tylko w walce
Nie zostawić po sobie nic
Tylko słowa na kartce

To wystarczy
Choć niewiele znaczy
Podane jak na tacy
Są większe nić słowa
Które rzucają rodacy
Na wiatr co płacze
A łzy spływają na papier

Kończysz to życie pełen wątpliwości
Jak mogło być w nim tyle złości
Jak mogłeś mieć tyle niepewności
To wnosi więcej
Niż składane obietnice bez wartości.





6 komentarzy:

  1. Kocham te słowo. Believe :)
    Ładny blog!

    http://olusiek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡ świetny post! widać, że wiesz o czym piszesz :) wpadłam przypadkiem, ale na pewno zostaję na dłużej

    http://jugii.blogspot.com
    a może wspólna obserwacja? :) Jeśli mnie zaobserwujesz to napisz a ja się zrewanżuje:* obs=obs
    ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡ :P)

    OdpowiedzUsuń
  4. podsumowanie jednym slowem- believe ! <3
    Zależy mi, żebyś zobaczyła mój pierwszy filmik.
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Poradzisz sobie:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twój blog : )!

    stylowaokularniica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń