poniedziałek, 27 października 2014

Ale jak to..

Chyba się gubię w cieniu mych możliwości.
Co mam tu dzisiaj, oprócz gniewu i złości?
Za bardzo chcę, a zbyt mało działam,
Od zbyt wielu osób powinnam trzymać się z dala.
Nie kończę co zacznę, a co pominę zapomnę,
Tak często nie wiem w którą powinnam iść stronę.
Nie mam pojęcia co mówię i piszę,
Nie wiem zupełnie jaki sens ma moje życie.
Zatoką i przystanią są chmury na niebie,
Tak często spotykasz ludzi w potrzebie,
Chcesz wyciągnąć dłoń i stajesz na głowie,
A on Ci potem nawet "dziękuję" nie odpowie.
Za mało mamy czasu na zbyt wiele obowiązków,
Zbyt często po prostu trzeba zacząć od początku.
A w tyle cała ziemia, marzenia w dal odchodzą,
A ty gnasz do przodu, w końcu pytasz "po co?"
Huragan rozwiewa twoje myśli i nie wiesz już sam,
W którą stronę to tornado porywa twój świat.
Z każdym dniem zapadasz w co raz głębszy sen
I gubisz się w tym, czego nie wiesz, a co wiesz.
Nie ma dróg bez powrotu, tylko drogi trudne,
A ważne jest to, by decyzje podjąć słuszne.
I co z tego, że pozbędziesz się uczuć,
W ten sposób nie wyzbędziesz się wszystkich trudów.
Co z tego, że zamienisz serce w twardy głaz
I nie dasz już nikomu kilku szans.
Co jeśli tylko zniechęcisz do siebie ludzi,
A Twoje szczęście nigdy już nie wróci?
Co jeśli nikt nie będzie Cię krzywdził,
Skoro i tak zostaną blizny?


4 komentarze:

  1. Ale świetny tekst! Na prawdę, jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny tekst, Ty go pisałaś? :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak Ty takie teksty piszesz, i to w takim wieku to...szacun ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to jest! O matko.. ♥

    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń